Mijn moeder is een tijd ziek geweest,ze had borstkanker,hopelijk is ze er ook vanaf. Mijn vader raakte hierdoor geinspireerd en heeft met 5 collega's een sponsoractie bedacht voor het Kwf en Ride for the roses(deze wielrenwedstrijd is een paar jaar geleden bedacht door lance armstrong!).
Nu willen ze met zijn 6en 3x de MontVentoux beklimmen door elke dag de berg op te fietsen. Ze gaan begin Juli naar
Frankrijk en verblijven er een week.
Iedereen kent wel iemand die ziek is geweest,of ziek is of er helaas aan is overleden. We doen het voor de onderzoeken die nodig zijn.
Hopelijk willen jullie de mannen steunen en iets willen overmaken op het gironummer speciaal voor de actie.
De mannen willen tijdens de Ride for the roses dit jaar in Venlo,een grote cheque aan de Kwf overdragen.
Alle beetjes zijn welkom,en alvast hartelijk dank namens iedereen.
Als de pdf file een poster die mijn vader gemaakt heeft,niet doorkomt,kunnen jullie mij mailen dan kan ik hem ook persoonlijk door mailen naar jullie. Daar staat ook het gironummer op. De rekening was van mijn moeder,werd niet meer gebruikt,dus nu voor de sponsor actie, naast het giro nummer, zal er staan t.a.v m.botter-zaal. vermeld graag bij opmerkingen montventoux.
Bedankt alvast, groetjes,Mariska.
Bijgesloten bestand(en)
-
Ventoux3x3.pdf (345,99K )
Aantal downloads : 14

Log in
Registreer
Help 

Multi quote