Hallo allemaal,
Ik heb me net aangemeld op dit forum.
Vorig jaar op mijn stage zette mijn begeleidster wel eens de cd 'Pictures' op. Ik begon de cd steeds leuker te vinden en ben ook naar andere nummers gaan zoeken. Ook het nieuwe album klinkt weer super!
Ik zal mezelf ook nog even kort voorstellen.
Ik ben Christian en ik ben 18 jaar. Ik hou ontzettend van muziek luisteren en maken. Naast Katie luister ik op dit moment ook veel naar Lisa Lois en Nikki. Mijn all-time favoriete bands zijn evengoed nog Evanescence en Nightwish.
Voorheen hield ik alleen maar van alternatieve muziek richting rock en metal. Nu heb ik mijn interesse uitgebreid en vind ik eigenlijk van alles leuk.
Naast muziek maken hou ik ook ontzettend van mijn (net afgeronde) opleiding. Ik heb net mijn diploma voor onderwijsassistent gehaald. Volgend jaar ga ik even werken, omdat ik twijfel over mijn toekomst.
Uiteindelijk denk ik dat ik wel in het onderwijs beland. Maar muziek zal altijd mijn grote passie blijven.
Ten slotte hou ik ook ontzettend van digital art. Ik maak graag wallpapers, blends, kalenders etc.
Om een indruk te krijgen kun je op mijn DeviantART kijken. Ik heb er toevallig net een wallpaper van Katie Melua opgezet! http://theopengallery.deviantart.com/
Dat was het wel zo'n beetje.
Als er nog vragen zijn, hoor ik het wel!
Pagina 1 van 1
Dit Ben Ik :)
Gepost 23 juni 2010 - 01:01
Welkom op het forum Christian.
Leuk om te lezen dat je de "sprong" gemaakt hebt van Rock & Metal naar Katie Melua :-)
Ikzelf ben ook fan van beide genres (zag op je DeviantArt pagina ook Delain!).
Veel plezier hier en misschien tot ziens bij een concert van Katie.
Paul
Leuk om te lezen dat je de "sprong" gemaakt hebt van Rock & Metal naar Katie Melua :-)
Ikzelf ben ook fan van beide genres (zag op je DeviantArt pagina ook Delain!).
Veel plezier hier en misschien tot ziens bij een concert van Katie.
Paul
The Katie Melua Chronicles : http://www.musicchronicles.com/melua
Gepost 23 juni 2010 - 06:21
Welkom op dit forum Christian. En die fotoshoots zijn echt geweldig.
Was al van plan om zo eentje ook voor de fansite te gaan gebruiken
Was al van plan om zo eentje ook voor de fansite te gaan gebruiken
Gepost 23 juni 2010 - 10:08
Welkom Christian! Leuk intro verhaaltje. Verder hoop ik dat je net zo vol lol van het forum hebt als wij.
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 

Multi quote